18 jun 2026
13:00 - 14:00
Inloopspreekuur van Stadsdeelbestuurder centrum van 13.00-14.00uur
Binnenkort gat het stadsdeelbestuur uit 2 personen bestaan Amelie Strens en Nienke van Renssen voor centrum en Lotte Terwel gaat als bestuurder naar Nieuw West.
Iets te vragen, iets te zeggen? Kom Langs! Nienke van Renssen heeft spreekuur op Wijkcentrum d’Oude Stadt(Zij heeft Utrechtsestraat en eventueel eenrichtingsverkeer in
haar portefeuille……
18 juni 2026, 13.00 – 14.00 uur
Wat
Heeft u een goed idee voor de buurt, een vraag of wilt u iets anders bespreken? Kom dan naar het inloopspreekuur en ga in gesprek met een bestuurder van stadsdeel Centrum.
U mag met elk onderwerp langskomen. Of het nu gaat om persoonlijke ervaringen, ergernissen of plannen voor een betere wijk, de stadsdeelbestuurder luistert graag naar uw verhaal en denkt met u mee.
