Ga naar de inhoud

Een tegeltje voor de doorzetter

    Ingezonden mededeling, vanaf de Nieuwmarkt

    Paar dagen geleden weer een mora melding van het zebrapad geblokkeerd met fietsen naar de gemeente gestuurd.
    En ja hoor.
    3 jaar verder en 69 mora meldingen en mijn gevraagde tegels zijn er.
    Geeft de burger weer moed om door te strijen.