à Amsterdam
Anita Mizrahi, wijkraadslid van d’Oude Stadt werd eind mei geïnterviewd door Isabelle Ory van Radio Télévision Suisse (RTS). Onderwerp: toerisme in Amsterdam na de corona-crisis. Zij spraken elkaar in het Frans. Het item werd 6 juni uitgezonden op de Zwitserse TV. Lees verder »à Amsterdam


Wethouder Dijksma sprak 4 juni in d’Oude Stadt met vertegenwoordigers van 


Burgerinitiatief Covid-19, oftewel de Coronaatjes, merken dat steeds meer burgers vergeten zich aan de 1,5 meter afstand te houden. Het nieuwe burgerinitiatief staat de gebrekkige handhaving bij. Nu door stickers te plakken in de stad.