Metro nachtmerrie
Mensen die boven het tracé van de metro Oostlijn wonen klagen al jaren over overlast door geluid en trillingen van rijdende metrotreinen. De oorzaak wordt maar niet gevonden, en een oplossing evenmin. De bewoners voelden zich nauwelijks gehoord, maar hebben uiteindelijk wel gehoor gevonden bij de Ombudsman.
Zie bijvoorbeeld dit artikel in het Parool van 14 januari 2017.Lees verder »Metro nachtmerrie



Onze vrolijke Ouwe Siem is niet meer.




