Locatie

Op vrijdag 22 juni was in VoxPop op het voormalig Binnengasthuisterrein de ontwikkeling van het Universiteitskwartier onderwerp van WeMakeThe.City. Onderdeel van het programma was een excursie in drie groepen naar de verschillende gebruikers. Wijkcentrum d’Oude Stadt is daar een van en werd ook bezocht. Lees verder »Locatie









