45 jaar bij een baas…!
In Amsterdam zijn er 750 jaar feestjes, maar de afgelopen tijd had medewerker Frank Swart van de Koninklijke Industrieele Groote Club op de Dam… ook… Lees verder »45 jaar bij een baas…!
In Amsterdam zijn er 750 jaar feestjes, maar de afgelopen tijd had medewerker Frank Swart van de Koninklijke Industrieele Groote Club op de Dam… ook… Lees verder »45 jaar bij een baas…!
Bijna waren we een wijkraadslid ‘kwijt’. Bijna was er weer een Amsterdammer ‘heengegaan’…! Uit buurt 4, Weteringbuurt! Om nog… Lees verder »Wijkraadslid weer herstellende!
Het heeft even geduurd maar we zijn begonnen aan een kleine verbouwing van ons wijkcentrum; een verbeurd toilet, een heuse keuken en een echte… koelkast..… Lees verder »Getimmer aan het wijkcentrum!
Het bestuur van de wijkraad van Wijkcentrum d’Oude Stadt wenst alle ‘volgers’ een geweldig en gezond 2025! Een 750 jarige stad Amsterdam en wij maken daar… Lees verder »Beste wensen voor 2025
Ook dit jaar slaat het stadsdeelbestuur ons wijkcentrum d’Oude Stadt niet over; de eerstvolgende ontmoeting met bewoners is op 9 januari 2024 ingeplande van 13.00-14.00… Lees verder »9-1-2024 Stadsdeelbestuurder komt langs….
22-1-2025 is onze Nieuwjaarsreceptie op Kerkstraat 123 van 17.00-19.00 uur zeker! welkom voor buurtbewoners, mede-denkers, vrijwilligers, wijkraadsleden, bestuurders, ambtenaren, gebruikers, participanten op ander gebied en… Lees verder »22-1-2025 Nieuwjaarsreceptie d’Oude Stadt
Naast NOS, AT5, RTL, The Sunday Times, The Independent en Het Parool besteedde ook de Volkskrant aandacht aan de demonstratie op het Leidseplein. Lees het artikel hier. En bekijk hier het… Lees verder »Demonstratie tegen overtoerisme
Op maandag 16 december vanaf 09.00 uur gaan op het Weteringcircuit duizenden bollen de grond in, waar onder 3000 biologische boshyacinten. Daarmee tovert The Green… Lees verder »70.000 bollen op 16 december
Sinds kort hebben de 9 buurtgroepen die het over-toerisme in Amsterdam ter discussie stellen zich verenigd in platform ‘Het Is Genoeg‘. Om het 750-jarig bestaan… Lees verder »Stadsgesprekken over-toerisme
Sinds kort hebben de negen buurtgroepen die het over-toerisme in Amsterdam ter discussie stellen – waaronder het wijkcentrum d’Oude Stadt – zich verenigd in platform… Lees verder »Eerste demonstratie tegen over-toerisme