Autoluwer
8 januari heeft het Wijkcentrum d’Oude Stadt namens vele bewonersorganisaties een raadsadres ingediend over de inmiddels bij de raadscommissie Mobiliteit, Luchtkwaliteit en Duurzaamheid voorliggende Agenda Autoluw (agendapunt 14 en 15). De bewonersorganisaties zijn unaniem: HET KAN BETER EN HET MOET SNELLERLees verder »Autoluwer


Het rode tegeltje “Geef uw mening” onderaan www.oudestadt.nl en ook onderaan onze nieuwsbrieven brengt u naar de 



